REGULAMIN OBIEKTU
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:
- Informacje o zarządzaniu danymi osobowymi można znaleźć pod adresem www.umaryli.pl/rodo
- Opiekunem, doradcą i informatorem naszych Gości jest recepcja .
- Doba trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- Kwatera ma obowiązek meldunkowy każdego gościa. Uprasza się gości o okazywanie dowodu stwierdzającego tożsamość. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz w celu meldunkowym. Dane osobowe nie będą wykorzystywane w innym celu ani również nie będą udostępniane innym podmiotom zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997r o Ochronie Danych Osobowych. Klient ma prawo do wglądu, poprawy jak i usunięcia swoich danych osobowych.
- Opłata za pobyt w obiekcie i opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu.
- Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30% wartości zamówienia – nie dotyczy pobytu na 1 dobę, gdzie wymagany zadatek wynosi 100%. Zadatek należy uiścić w ciągu 3 dni od zamówienia.
Zadatek podlega zwrotowi w przypadku wycofania rezerwacji:
– powyżej 30 dni przed przybyciem – 100% wpłaty,
– od 30 do 20 dni przed przybyciem – 50% wpłaty,
– poniżej 20 dni zadatek nie podlega zwrotowi.
Określone zasady zwrotu zadatku dotyczą rezygnacji dokonanych przez klientów indywidualnych. Zasady zwrotu zadatku w przypadku rezerwacji dla grup zorganizowanych są indywidualnie określane w umowach.
- W przypadku rezygnacji w trakcie trwania pobytu, nie zwracamy opłaty za pobyt. Zwrotowi może podlegać jedynie opłata za wyżywienie.
- Kwatera może zwrócić 50% opłaty za pozostałe, niewykorzystane dni pobytu, wyłącznie w przypadku nagłego zachorowania Gościa, potwierdzonego przez lekarza.
- Goście wypoczywający w naszym obiekcie ze zwierzęciem zobowiązani są do zachowania bezpieczeństwa i czystości oraz posiadania aktualnego szczepienia psa. Pies powinien mieć kaganiec i być prowadzony na smyczy.
- Ze względu na to, że doba kończy się o godzinie 11:00, życzenie przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać do godziny 9:00, pobyt zostanie przedłużony w miarę istniejących możliwości.
- Cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie pokoi przed godziną 22:00. Do czasu odwołania pandemii COVID-19 odwiedziny w pokojach hotelowych są zakazane prawem.
- Za zachowanie osób odwiedzających odpowiada Gość kwatery.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu straty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu w recepcji.
- Nie należy przenosić wyposażenia pokoi bez powiadomienia o tym personelu Recepcji.
- Wymiana ręczników i sprzątanie pokoju odbywa się na życzenie Gości.
- Kwatera nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa – PARKING JEST NIESTRZEŻONY.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- Wszelkie awarie proszę zgłaszać personelowi Recepcji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe nie zezwala się na używanie w pokojach grzejników, żelazek i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Sieć internetowa bezprzewodowa dostępna jest bezpłatnie – kod dostępu w Recepcji.
- Recepcja wydaje tylko jeden klucz od pokoju. Po zakończeniu pobytu klucz zwrócić do Recepcji. Za zgubienie klucza pobierana jest opłata 30 zł.
- Przed każdorazowym opuszczeniem obiektu prosimy zamknąć okna i pokój.
- Dziękujemy za zachowanie ciszy po godzinie 22:00.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa mogą być odesłane na jego koszt, na wskazany adres.
Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowoleni z pobytu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie.
OBSŁUGA I GOSPODARZE
„U MARYLI”